2013. május 25., szombat

9. Kritika

Listen to your heart*







 Fejléc: A fejléc jobb oldala nagyon jó, rendezett, rajta van minden, ami kell, de az nagyon zavaró, hogy a bal oldalán semmi sincs... én ezen még javítanék.
Pont: 3/5
Kinézet: Túl színes a szöveg... ne használj ennyi színt, inkább rakd a szöveget félkövérre/dőltre. Úgy sokkal jobban nézne ki. A háttér elég színes, így én a helyedben tennék egy halvány (krémszínű/fehér) hátteret a lapoknak. Tehát nem magának a blognak. Remélem érhető vagyok.
Nekem ez a betűtípus sem annyira tetszik. A betűk között nagy a rés, így a szöveg szétszórtnak tűnik. Szerintem válassz más betűtípust.
Pont: 5/10
Történet: A szokásos sablonsztori. A lány elköltözik, találkozik Vele. De aztán a történet fordulatot vesz, és érdekesebbé válik. Ez tetszik. De bár ne így kezdted volna... 
Ahogy te mondanád, a jó írás olvasása közben megáll körülötted a világ. :) Akik szeretik a blogodat, azok nem véletlenül szeretik.  
Tetszik, hogy képekkel dobod fel a sztorit. Ez nagyon sokat javít rajta... Szóval így összevéve:
 Pont: 8/10
Írásmód: Ez csak az elejére vonatkozik, mert nincs időm végigolvasni, remélem azóta fejlődött az írásod.
Több szóismétlés is előfordul benne, és rengeteg vessző hiányzik. Ezért a szöveg nehezebben olvasható. Egybeírás-különírás hibák is vannak. Ezeken javítani kéne. Nézd át többször, mielőtt közzé tennéd.
Pont: 5/10
Összes pont: 21/35

További sikeres blogolást!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése