2013. május 26., vasárnap

17. Kritika

Just friends, or more...









Fejléc: Tetszik a fejléced! Nincs túl zsúfolva, minden rajta van, ami kell és tetszik az a virág is rajta! Szerintem feldobja! 
Pont: 5/5

Kinézet: Hmm...kicsit túl egyszerű! A helyedbe raknék be egy halvány rózsaszínes, lilás vagy kékes hátteret, hogy jobban feldobja az oldalad, mivel a fejléced is ilyen halvány! Az a zöldes keret egyáltalán nem megy a blogodhoz, válts színt vagy vedd le! Tegyél még ki modult: számlálót, főszereplőkről képet, kedvenc és saját blogjaid listáját, esetleg youtubos videót! És semmiképp ne igazítsd középre a szöveget!!!  Akkor inkább már jobbra, de javasolnám a sorkizártat, az sokkal esztétikusabb!!! 
Plusz még egy dolog, én is használtam ezt a betűtípust és nálam is nagyok voltak betűk. Ha egyel kisebbre állítottam, akkor meg kicsik. Én úgy oldottam meg, hogy kisebb legyen, hogy a szerkesztésnél a 'Nagy' betűméretre állítottam és fogalmam sincs miért, de az oldalon kisebbet mutatott, pont jót! (A szerkesztésnél persze hatalmas lett.) Próbáld ki, hátha neked is így reagál, ha nem, akkor maradjon ilyen! :)
Pont 7/10

Történet: Nincs időm elolvasni az egész történetet és hozzáteszem, hogy JB-s blogot nem nagyon olvasok! De még így is meg tudom állapítani, hogy kicsit sablonosra sikerült a sztori - az eleje biztos! Iskolába vannak, majd JB-vel a legjobb barátok lesznek, aztán kialakul közöttük valami! Ez a legtöbb szerelmes blogban így van, akár Justin-os, akár nem! Remélem a későbbiekben sikerült belevinned valami egyedit! :)
Pont: 7/10

Írásmód: Amikor a párbeszédeket íród, ne írd mindig ki, hogy "kérdezte xy", "mondta xy", "válaszolta xy"...legalábbis akkor ne, ha két személy beszélget! Fölösleges, hiszen az olvasók úgyis tudják követni, ha csak az első néhányhoz írsz ilyet. Amúgy csak pár helyesírási hibát találtam és odafigyelsz a vesszőkre is. Ajánlom, hogy olvass több könyvet/blogot és figyeld meg, hogy ott hogy írják a párbeszédeket és az egész történetet! Nem azt mondom, hogy másold le, csak hogy tanulhatsz belőlük!
Pont: 7/10
Összes pont: 26/35
További sikeres blogolást kívánok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése