2013. május 26., vasárnap

12. Kritika

And it's been a while but I still feel the same...








Fejléc: Tetszik a fejléced, bár lehet, hogy kicsit kevesebb kép kellene rá és nem csak Louis-ról és Harry-ről! Hanem mondjuk róluk egy-egy (vagy közös), plusz még a főbb szereplőkről! De amúgy nem rossz, főleg az írás tetszik rajta, hogy nem szokványos!
Pont: 4/5

Kinézet: Az egyszerű néha több! Ez így van, de az esetedben mégis, azért adnék egy kis színt a háttérbe! Talán egy halvány kékeset vagy lilásat! Az oldalsávnál a modulok címeinek a betűtípusát szerintem változtasd meg, mert furcsa és nehezen olvasható! A youtube-os linkek helyére szerintem rakd be magát a lejátszóféleséget (ha nem tudod hogy kell, írj nyugodtan én segítek)! A szereplőknél pedig Alice Parker képét tenném az első helyre, mivel őt nem ismerik! Még az zavar egy kicsit, hogy túl sokféle betűtípust használsz! Válassz ki maximum kettőt és maradj azoknál! Amúgy dicséret, amiért sorkizártra igazítasz! :)
Pont: 8/10

Történet: Nincs időm elolvasni az egészet, így csak néhány dolog! A prológusba a történet rövid összefoglalóját szokták leírni, hogy mi fog történni vagyis mi várható! Nálatok ez nem így van, szóval nem derült ki, hogy mi lesz a történet és mivel sehol nem is jelenítitek meg, javasolnám egy rövidke leírás modul kihelyezését! Így nem nagyon tudom értékelni a sztorit!

Írásmód: Figyeljetek a szóismétlésre! Nem nagyon értem ezt a jelet benne: ~ ! Amúgy egyszerűen, de érthetően fogalmaztok! Használjátok a vesszőket és csak néhány helyesírási hibát találok, de ez mindenkinél előfordul!
Pont: 8/10
Összes pont: 20/25
További sikeres blogolást kívánok!!!

2 megjegyzés:

  1. Köszi a tanácsokat, megpróbálok javítani... az az igazság, hogy szerintem a kinézetet teljesen megváltoztatom, mert sz*r. Így az új fejléc is magától értetődő.. :) A modulokat is átrendezem.. a szövegben a hibákat próbálom javítani.. :ss A prológust nem én írtam, de majd össtefoglalom a sztorit.
    ~ ez amúgy azt felenti, hogy nem mondja, csak gondolja.. :/

    Ja és még egy kérdés... szerinted milyen legyen a blog alapszíne? Nincs valami ötleted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem! :) Ja, értem! Mármint a ~ jelet! :) Hmm..javasolnék valami szürkés vagy kékes színt, és mindenképpen egyszerű hátteret! Ha gondolod fb-on privátba átküldök néhány hátteret, amiket felhasználhatsz, ha tetszik! Ha nem, akkor meg nem! :) Csak írj rám!

      Törlés