2013. május 26., vasárnap

14. Kritika

Kristálycsend










Fejléc: Tetszik a fejléc, bár egy kicsit fura, hogy Avrilről színes kép van, a srácról meg fekete-fehér! De mivel nem egy mindennapi történet ez, jó így! :)
Pont: 5/5

Kinézet: Először is, amikor meghallottam a Yirumina zenét, azt hittem elájulok! De nem rossz értelemben, hanem imádom! Szóval plusz pont ezért! ;) Amúgy, alapból nem szeretem a neon-os blogokat, de a tiéd mégis megfogott valamiért! Minden összhangban van, használod a sorkizárást! Talán egy kicsit sok a  modul, de ez sem ront az összképen! Gratula!
Pont: 10/10

Történet: Nagyon tetszik a történeted és ilyennel én még nem is találkoztam! :)
Pont: 10/10

Írásmód: Ügyesen írsz, érthetően fogalmazol, alig van helyesírási hibád! Nem tudok rosszat mondani, egyszerűen tökéletes! Gratula!
Pont: 10/10
Összes pont: 35/35
További sikeres blogolást kívánok!!!

2 megjegyzés: