2013. május 28., kedd

22. Kritika

Love Story Harry And Me








Fejléc: Tetszik a fejléced, minden rajta van, ami kell!! Egy valami viszont zavar! Selena lába...olyan, mintha fejbe akarná rúgni Harry-t! De amúgy nem vészes, lehet más nem is látja így!
Pont: 4/5
Kinézet: Tetszik a háttér, mert szeretem a rózsaszínt! Elég modulod van kint, de én a feliratkozást feljebb raknám sokkal és az oklevelet a top 5-ös helyezésedről lejjebb! Javaslom a sorkizárt igazítást, mert úgy esztétikusabb lesz a blog! Esetleg a szereplők menüpontba írnék egy-két dolgok róluk, de az nem fontos!
Pont: 9/10
Történet: Nem volt időm az egészet elolvasni, így csak az első néhány rész alapján írom a véleményemet! A legtöbb történetben az van, ami a tiedben is: az egyik tag a barátja, a másikba beleszeret, stb. Minden azon múlik, hogy a későbbiekben mennyire tudsz ebből a sablonos sztoriból elmozdulni! És ez neked sikerült! Teszik, ahogy jönnek egymás utána cselekmények és még vicces is!!!
Pont: 9/10
Írásmód: Jól írsz, ügyesen meg tudod fogalmazni, amit szeretnél! Csak egy-két helyesírási hibát találtam és néhány szóismétlést! Ezekre figyelj oda és jó lesz! :)
Pont: 9/10
Összes pont: 31/35
További sikeres blogolást kívánok!!!


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm.. Úúú ott úgy megijedtem,amikor a sablonos sztoriról írtál,de utána...huhhh megnyugodtam,hogy sikerült kilépni.. xD Köszi még egyszer!! <3

    VálaszTörlés