2013. május 25., szombat

2. Kritika


Fejléc: Nem tudom, hogy vehetem-e fejlécnek a piros keretet, amik örül virágok vannak, de ha igen, akkor tetszik! Viszont az ott lévő leíráson alakítanék, kicsit többet mondóbbra, kedvcsinálóbbra írnám!
Pont: 4/5

Kinézet: Nos, én alapból nem szeretem a bloggeres kinézeteket, ezt tudnod kell. De a tiéd nem rossz. Ez a pirosas, bordós szín illik a történethez. Magát a blog részt kicsit szélesebbre állítanám, de lehet, hogy ezt alapból így lehet csak. :) Javasolnék egy sorkizárt igazítást, hogy esztétikusabb legyen a blogod. Engem személy szerint egy kicsit zavar a sok szív a címnél, és nem értem miért vannak ott, de nem vészes a dolog!
Pont: 8/10

Történet: Nem olvastam el az egészet, csak az első kettő és utolsó kettő részt. Nem rossz a történet, eléggé egyedi, főleg, hogy mostanában az legtöbb történetet külföldi helyszínnel írják meg. Tetszik, hogy az országon belül maradtál! Az olvasottak alapján tetszik!
Pont: 10/10

Írásmód: A kezdetek óta sokat fejlődtél, de még mindig van min javítani, például a vesszőkön. Nagyjából sehova nem raksz vesszőt, ahova kéne és ahova nem kell, oda raksz. A másik pedig, hogy az írásjelek után tegyél egy szóközt, mert egybefolynak kicsit a mondatok. Illetve, figyelj oda arra, hogy mit kell egybe írni és mit külön! Van egy-két szóismétlésed is! Ha ezeken javítasz már jó lesz! :)
Pont: 7/10
Összes pont: 29/35
További sikeres blogolást kívánok!!!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése